ЯК ПОДАТИ СКАРГУ НА СТРАХОВУ КОМПАНІЮ?
Відповідно до п.36.2 ст.36 Закону страховик (МТСБУ –якщо регламентна виплата) протягом 15 днів з дня узгодження ним розміру страхового відшкодування з особою, яка має право на отримання відшкодування, за наявності усіх необхідних документів по справі, повідомлення про ДТП, але не пізніше як через 90 днів з дня отримання заяви про страхове відшкодування зобов’язаний:
у разі визнання ним вимог заявника обґрунтованими –прийняти рішення про здійснення страхового відшкодування (регламентної виплати) та виплатити його у разі невизнання майнових вимог заявника або з підстав, визначених Законом, –прийняти вмотивоване рішення про відмову у здійсненні страхового відшкодування (регламентної виплати).
Своє рішення Страховик може прийняти і раніше встановлених строків.Протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення страховик (МТСБУ) зобов’язаний направити заявнику письмове повідомлення про прийняте рішення.Якщо страховик-член МТСБУ свідомо порушує строки та умови здійснення страхового відшкодування, з метою досудового врегулювання спору з членом МТСБУ, Ви можете зі скаргою на дії такого страховика звернутися до МТСБУ.
МТСБУ має право застосовувати заходи впливу по відношенню до страховиків –членів МТСБУ, що не виконують своїх обов’язків, встановлених Статутом МТСБУ. Таким чином, МТСБУ не розглядає скарги на дії чи бездіяльність страховиків, що втратили членство в МТСБУСкарга подається за адресою: 02002, Київ-2, а/с No272 МТСБУ або ж по факсу за номером (044) 239-20-31 (працює цілодобово в автономному режимі) або на електронну адресу mtibu@mtibu.kiev.ua(сканувавши скаргу, щоб проглядався Ваш підпис).Також скаргу можна подати до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (01001, м. Київ, вул. Грінченка 3).